Gogo-aldarte dieta eta artean harremana

Elikadura pertsona baten zorioneko estatuan eragina izan ahal da, bakarra mantenugai baizik antzera bizitzako eta asetzea akorde dieta bat jarraitzea balio pertsonalei sortzen duen ez

Pertsona baten umorea zenbatezin aldakorrez mendeko diren bezala gogo-aldartea honenbeste: genetikoa bera, egoera pertsonalak, eta osasuneko egoera fisikoaren, eta barne klima gizarte-ingurunea. Beraz bilatzea saiatzeak dietan zorioneko giltza eta ongizate mentalaren da, gutxiago, utopikoa. Hala ere, Dago mantenugaiak eta produkzioarekin erlazionatzen duten edo benetako neurotransmisorren inhibizioa eta hormonak berariazko elikagaiak. Gainera, ere daki elikadura bizitzako estilo bateko batzuk eta haren ondoriozko lotura erlijiosoak, etikoak, sozialak, ekonomi eta politikoak asetze gehiago sortu ahal du eta, beraz, pertsonengan haren hasierak lerrokatzea harekin lortzen duten zorion nagusia.

Triptófanoa, bidea zorionerantz ?

Mantenugaien gehiago jotzen duen dietatik mintzatzea eta gogo-aldartea batek triptófanoa da. Aminoazido hau aitzindaria da neurotransmisor bat deitu tinko dagoen plazerari eta ongizate mentala lotua serotonina. Txikiari elikagai aberatsak aipatzen dio triptófanoan (Arrautzak, esnea, zereal integralak, txitxirioak, kakahueteak, banana...) eta ere haren suplementación bakartuari konponbidearentzat gogo-aldartea hobetzeko eta, barne, depresioa.

Hala ere, Berraztertze egin berri bat 2016an egina bukatzen du nahiz eta dieta aberats batek triptófanoan inpaktu positibo bat izan ahal duela umorean, efektu hau asko mendeko da indibiduoaren estatutik, ez duen iruditzen gomendio orokor batek elikagai aberats gehiago triptófanoan hartu gainean umorea hobe dezan besterik gabe. Lanak ere antioxidatzaileen garrantzia seinalatzen du maila onak triptófanoaren mantentzeko eta ariketa fisikoaren serotonina sortzeko. , bukaerari, hain bakuna dieta aberats bat fruituan zerbait eta barazkia (diren iturri nagusia antioxidatzaileez), bizitzako aktiboa estilo batekin, gehiago zorrotza gomendioa izaten jarraitu du.

Txokolatea tristuraren kontra ?

Txokolateari kultura herrikoian egozten dio gogoa altxatzeko boterea eta kontsolamenduaren zerbitzatzea melankoliaren uneetan. Baina zenbat benetan dago ello ? , bat Berraztertze sistematikoa 2013an argitaratua, iruditzen du efektu horiek argiak ezer ez dauden.

Lehen, efektuak txokolatearekin dira Kakaoaren edo kakao garbiarekin kontzentrazio altuarekin. Hots du, txokolate esnedun herrikoi hori, kontsumitua den populazioaren zati handitik, parametroen barruan ez litzateke sartuko. Txokolateko edozein mota ez balio du.

Gainera, zein ez daki Kakaoaren bioactivo konposatu asko Da efektu horiek izan ahal izango lituzkeen. Baina, gainera, nola gara handiak zer partea bereizi da sustantzia hauegatik eta zein plazerera dastatzea hau gozoa eragiten duen ahosabaian ? Esan oso zaila.

Elikadura, bizitzako estiloa eta ongizate mentala

Elikagaien aukera beste balio pertsonal batzuekin lerrokatzen denean, gogoaren ongizatearen estatu bat mantentzera laguntza koherentzia hori. Zuzenean ez edin arren izan mantenugai hartuen ondorioz, laburtu ahal den sentitzea ondo batek jaten duen bai " ".

Ikerketaren batzuek nabarmentzen dute dietaren bigarren mailako harreman hau eta gogo-aldartea, pertsonengan gertatzen den bezala Begetarianoak, ondorioa ekarri ahal duen aukera zeinen dietetiko Haren umorean hobekuntzak Eta harena Gogo-aldartea.

Linea berean, elkartea seinalatzen duten itsaspenaren artean ikerketak daude bat Patroi dietetikoa Mediterraneoa Eta umoreko hobekuntza batean pertsona heldu osasuntsuetan. Izatea iruditzen du buru lasaia izateak aukera pertsonalekin zerga ematen duen, neurri batean, fazeta hau hobetzera.

Daude umorea txartzen diguten elikagaiak ?

Interesgarri bat Lan kanadarra 2013tik 6500tako sobera sentimenduak aztertu zituen Haurrak Haren dietaren osasungarriari buruz. Zehazki, kezka baloratu zuen, tristura eta zoritxarra. Txikiek dietekin egokitu gehiago gutxiago erakusten zituzten sentimendu horiek. Hau berri bat da pisuaren arrazoia haur elikadura hobe dezaten osasun publikoaren estrategietan lan egin jarraitzeko: gehiago osasuntsuak haurrak izatea, eta gehiago zoriontsuak.

Laburbilduz, iruditzen du, elikagai zehatz obsesionatu bere burua beharrik gabe, nahikoa da elikadura aberats bat bioactivo konposatuetan nabarmen dezaten elikagaietan eta antioxidatzaileak (hots du, fruituan eta barazkia aberatsa), iturri osasungarrien ekarpen aldabera bat egokituarekin.

" " bat ez da existitzen zorioneko dietarik unibertsala ere, noski, umore ona berma diezagun dieta zehatzik. Baina bai izatea iruditzen du era koherenteko jateak bizitzako gure estiloarekin eta etika pertsonala efektu positiboak gure gogo-aldartean izan ahal duen. Zer ez hastea bera goizean ?