Haragirik gabe Hamburguesa

  • Denbora: 20-30 min
  • Prezioa: 5 € baino gutxiago
  • Errazioak: 4
  • Urte-sasoia: udaberria, uda, udazkena, negua

Nola egiten den

Urratsez urrats

Tofua xukatu iragazki batean hasten dugu. Gero, birrintzen dugu azenario egosiak eta leka egosiak tofu xukatuarekin, baratxuri-atala, irina eta arto-irina, piperrautseko apur bat, gatza eta perrexileko orri batzuk. Masa bat egiten dugu, bat moldatu ahal izan gaitezen pasta beraz izan dezagun. Gure gustuari ez badagokio, irin gehiago gehitu ahal dugu, pixkanaka, ehundura desiratua lortu arte.

Pasta larrugorrian eta gero arinki zanpatu genuen Porcionamos, hanburgesak egitean erdi tamaina. Pixka bat pasatzen gara irinetik eta ez itsasteko zartagin batean janaria prestatzen dugu oliba-olioaren igurtzia. Alde bi behin janaria prestatua (eta ere barrualdea janaria prestatua), zerrendak ditugu formatuan zerbitzatzeko hamburgtarra, edo barazkien salsa bero batean. Ere mini hanburgesen formatua eman ahal diegu hanburgesaren mini opiletan datorren gisa edo kanapeentzat zerbitzatu lo.

Osagaiak

4 pertsona

Tofuaren 200g
Azenario egosiaren 50g
Leka egosien 50g
10 g irin
Arto-irinaren 10g
1 baratxuri-atal
Orrietako perrexileko 4g
Piperrauts gozoko 4g
Gatzeko 4g
Oliba-olio birjinaren 20ml

Komentario dietetikoa

Tofua daukan K bitamina nabarmen ezan elikagai bat da. Gainera, elikagai bat da burdinan aberatsa, kaltziozko kopuru handiak ditu, balio biologiko jaso proteina, potasioa, iodoa, magnesioa, fosforoa eta A Bitaminak, B3, B9 eta B2. Urazak mantenugaiak porturatzen ditu burdina, kaltzioa, zuntza, potasioa, iodoa, magnesioa eta A Bitaminak, k, c, B7 eta B9. Lekekin prestatzen da, baxuarekin calorias kopuru elikagai bat eta gantza eta mantenugai garrantzitsuen iturria zuntza, potasioa, kaltzioa, magnesioa, fosforoa eta A Bitaminak, B2 eta B6. Begetarianoentzat gai den errezeta bat, eta oso orekatua nutrizional ekarpen on batekin.