Marinatzean Japuta

  • Denbora: 1h baino gehiago
  • Prezioa: 5 € baino gutxiago
  • Errazioak: 4
  • Urte-sasoia: udaberria, uda, udazkena, negua

Nola egiten den

Urratsez urrats

Marinatzea prestatzen dugu bi baratxuri-atalak birrintzean gatzeko apur batekin, piperrauts pikantea eta oreganoaren apur bat. Ebakitzen dugu arantzen papardo garbia eta azala hozkadako trocito erregularretan, iturri batean jartzen ditugu eta marinatzearekin lohitzen ditugu eta ozpineko chorrito bat. 8h batzuk beratzea hozkailuan uzten dugu, ondo blai dezan marinatzearen arraina utzi.

Arraina frijitzeko, marinatzearen trocitoak garbitzen ditugu, arinki irineztatzen ditugu eta zartaginean frijitzen ditugu oliba-olioarekin oso beroa. Trocitoak frijituak behin, erretilu bat ateratzen dugu sukaldeko paperarekin xuka dezaten eta ondoren erretilu batean zerbitzatu ginen. Nahi badugu olio erre bat egin ahal dugu marinatzearekin eta olio erre honekin laguntzen dugu arraina.

Osagaiak

4 pertsona

Papardoaren solomoetan 600g
Bi baratxuri-atal
Piperrauts pikante eta gozoko 10g
Oreganoaren 2g
Gatzeko 4g
Ozpin zuriko 50ml
Arrautzaztatzeko irina
Frijitzeko oliba-olioa

Komentario dietetikoa

Bisigu ahogorria edo papardoa haren neurridun jasoa nabarmentzen duen neurriduna balio altu biologikoaren proteinetan semigraso arrain bat da, ere porturatzen ditu B3 nabarmentzen duen bitamina desberdinak, B12, eta D. Mineralez presentziari dagokionez, batez ere nabarmentzen dute magnesioa, potasioa eta fosforoa. Marinatzean prestatzen da, zapore bizi bat ematen dion eta antioxidatzaile jabetzak gaineratzen ditu platerera. Gai den ohiko kontsumo batentzat errezeta osasungarri bat.